Huisregels

Privacy

Bij ons in de praktijk houden wij rekening met uw privacy. Dit betekend dat onze patiënteninformatie niet aan derde wordt doorgestuurd. De patiënteninformatie blijft bij ons in de praktijk. Voordat wij tandartsen, parodontologen of andere verwijzers van patiënteninformatie voorzien, vragen wij daarvoor bij u uw toestemming. Mocht u uw gegevens voor een ander doeleinde nodig hebben, dan kunt u deze na telefonisch contact bij ons ophalen.

Verhindering of afzeggen van een afspraak

Bij verhindering van een afspraak dient u dit tenminste 24 uur van tevoren telefonisch aan ons door te geven, zodat wij in staat zijn om iemand anders op hetzelfde tijdstip in te plannen. De gereserveerde tijd zal bij een tijdige afmelding niet in rekening worden gebracht. Als u uw afspraak niet na komt, dan declareert de behandeld mondhygiëniste een nota die de gereserveerde tijd dekt.

Voor afzeggingen binnen 24 uur (zonder gegronde reden) zullen wij 20 euro in rekening brengen.
Bij een niet nagekomen afspraak zonder bericht zullen wij 25 euro tot het gehele bedrag van de geplande behandeling in rekening brengen. Dit is afhankelijk van de frequentie van de niet nagekomen behandelingen.

Wijzigingen

Mochten er wijzigingen zijn van uw verzekering of adres, dan kunt u dit telefonisch doorgeven aan onze receptioniste ( tel: 075-6314510) of u kunt ons hierover e-mailen: info@praktijk-mondzorg.nl. Om uw gegevens zo goed mogelijk te verwerken in ons systeem, hebben we uw naam, geboortedatum en BSN-nummer nodig. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze informatie bij uw wijziging te melden.

Afspraak herinnering

Sinds januari 2013 sturen wij onze patiënten een herinnering email. Deze email wordt een week voor uw afspraak verzonden zodat wij u bij verhindering de tijd geven om de afspraak af te melden. Wij sturen u de herinnering email als extra service. U bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de afspraak, waardoor de huisregels van verhindering of afzeggen van een afspraak ook hierop van toepassing zijn.

Klachtenregeling

Wij streven naar een hoog kwaliteitsniveau voor al onze behandelingen. Mocht u een punt van kritiek hebben dan horen wij dat graag zodat we daarop actie kunnen ondernemen. Mocht u het toch niet eens zijn met onze zorg, dan is het mogelijk om een klacht in te dienen. Wij zijn als vrijgevestigde mondhygiënisten lid van de NVM en daarmee aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerste Lijn. U kunt bij deze commissie met uw klacht terecht.

Color Skin

Nav Mode

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring op deze website te verbeteren.